rondreis-usa-2014.reismee.nl

proloog dag 1

Proloog 26 mei 2014 Memorial day

Verpletterend mooie wolkenmassa’s, weids uitzicht. We vliegen door de tijd terug. Niet alleen in uren, maar ook in maanden. De eerste blaadjes net aan de bomen. Overal land, en weinig flats. De flats die er zijn staan op een kluitje bij elkaar. 5 hoge appartementengebouwen en een kerk en je hebt weer een dorp. Zo is dat hier. Ruimte genoeg voor iedereen, daarom zitten ze met zn allen op een kluitje. Dit moet de USA zijn. We zijn allebei doodop. Wat is zitten toch vermoeiend….

In ons hotel hebben we allebei een kingsize bed , Slaap ze en tot de volgende keer….

Mind blowing beautiful skies and a wide fews. We fly back through time. Not just in hours. But also in month. The first leaves appear at the trees. Country everywhere, hardly any apartment buildings. The apartment buildings that are here are close together . 5 High apartment buildings and a church and you’ve got a new village. That is how it seems to work here. Space enough. This must be the USA.

We are both exhausted from sitting all day.

In the hotel we both have a kingsize bed. Sleep well, till next time…..