rondreis-usa-2014.reismee.nl

Dag 31, donderdag 26 juni

Vandaag zijn we naar Arches National Park geweest. Daar hebben we weer heel veel moois gezien. De gekste rotsvormen en formaties en natuurlijk de bogen. (Arch) en zijn toen door gereden via een mooie route langs de Colorado rivier naar Fruita in Colorado. Deze rivier is van onschatbare waarde voor de Amerikanen omdat hij alle water levert voor Wijoming, Utah, California, Arizona en Nieuw Mexico. Het is prachtig om hem een stuk te volgen en al die rare kronkels te zien. Vele bootjes, raften en kano’s die er gebruik van maken. Vanavond zijn we uit eten geweest. Naar een Mexicaans restaurant en daar hadden ze een van onze lievelingsgerechten: Fajitas….oh, zo lekker.

Day 31, Thursday June 26

Today we went through Arches National Park. It is beautiful. The strange shaped rocks and rock formations and ofcourse the different arches . After that we took a scenic route along the Colorado river into Fruita Colorado. This river is so important for the west of the USA because Wijoming, Utah, California, Arizona, new Mexico en Nevada depend on the Colorado for water. It is beautiful to see it meander through the landscape en see the many boats with people rafting or canoeing. Tonight we found a nice Mexican restaurant that served our favourite dish: Fajitas...mjammie, sooo goodJ