rondreis-usa-2014.reismee.nl

dag 18

Dag 18, vrijdag 13 juni

Vanmorgen zijn we vertrokken uit Salt Lake City. Leuk om er te zijn geweest en het Mormonen hoofdkwartier te hebben gezien, maar wat is de lucht daar vies. Parijs is er niets bij. Een aantal mijlen verderop toen we onze eerste koffiepauze hielden merkten we het pas goed. Dat is echt opgelucht ademhalen.

Door een mooi landbouw gebied zijn we nu aangeland in Richfield. Vlakbij Capitol Reef National Park, dat we morgen hopen te bezoeken. Het landschap wordt weer laag en dor, met andere bloemen en planten. Ook hier is het warm, maar je hebt er niet zo veel last van. Erg lekker.

Day 18, Friday June 13

This morning we left Salt Lake City. Nice to have been there en see how the Mormons thrive but really, the air is completely poluted out there. We had big trouble breezing. Paris isnt even that dirty. During our First coffeestop we already felt so much better. Its a very pretty landscape out here. Much agriculture.

We are in Richfield now, close to Capitol Reef National Park and we hope to visit that tomorrow. It’s warm out here too, but it doesnt matter to us so much, as there is enough fresh air.