rondreis-usa-2014.reismee.nl

dag 2

Dag 2, 27 mei

Vroeger dan gepland staat er een busje voor. We worden opgehaald door Cruise America om naar het verhuurstation te worden gebracht. Nu gaat de reis dus beginnen.

Alles wordt bekeken, het matras wordt geïnspecteerd of het wel lekker ligt, fotootje maken van beschadigingen en vooral veel handtekeningen en paraafjes zetten en weg zijn we. Eerst maar naar een supermarkt om eten in te laden en dan op zoek naar onze camping, waar we na enig speurwerk toch nog redelijk op tijd aankomen.

Tijd om uit te pakken, de kasten te vullen en vooral…eindelijk te gaan relaxen. In de verte zien we de Rocky Mountains en het zonnetje is loeiheet. Wat een omschakeling.

Day 2, May 27

Earlier than expected the van arrives that will take us to the rental station. We have a transfer to the Cruise America. Now we are really starting our vacation.

Everything is checked, the bed inspected if it is comfortable and clean enough and off we go. First stop is the supermarket to get food and drinks and then we will try to find our campground. It took us some time to find it. But we’re here, and from our window we see the Rocky Mountains, the sun is hot and the pool is still cold….so air-conditioning timeJ